En Dag På Stan

Idag har jag spenderat dagen med underbaraste Linnea. Vi har ätit frukost och (!) lunch i ro utan barn. Dessutom hunnit med lite barnbidragsshopping och massor av samtal utan att bli avbrutna. Den bästa terapin är en riktig vän.



Fann liten cool tee till Filippan. Tänkt att matcha med storebrors Ramones t-shirt. Så sött med tyllkjol till. För lite syskonbilder. Till det sötaste hårbandet och solmössan.



Gah. Jag har så svårt för Spiderman, Cars och andra Tryck på barnkläder MEN jag visste hur glad L skulle bli för lite S på kalsonger och sovlinne. Så långt kan jag sträcka mig ;)

Till mamman fann jag även ett par mjukisbyxor, en ny strectchkjol och hårassociarer. Måste älska HM. 10% idag.  Blev billigt för ting till till nästan hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0