Första Skorna

Igår fick jag ett sms i mobilen att jag hade ett paket att hämta ut på Posten. Det var Filippas skor. Som jag beställt för månader sedan. Och glömmt av.











Hur söta !?!

Imorgon blir det inga större projekt här hemma. Ska sy på band på spjälsängsskyddet för att sedan packa samman symaskinen för denna gång, måla klart de sista och klista några spetsar på albumen till dopet. Känner att jag vill avrunda. Blir mest stressad av alla små ting som ligger ofärdiga. Antar att det är något i kroppen. Som säger till att nu är det tid att bara vara i ro!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

A<lltså: gud så söta!!!!!!! Vilma har fått svarta Converse att ha till våren. Vår tuffa tjej! Joel har också svarta, och så ska jag köpa svarta till Hugo med. Jag? Nej, jag har inte fallit för dem ännu....



Kram kram

2012-03-14 @ 19:58:29
Postat av: Ulrika

Så gulliga dom är! Köpte Röda till Elias som nu lillebror i magen också kan använda!!!

Så flitig du är att du orkar pyssla!!

Vi är i Thailand oh bara slappar:) varmt som bara den!

Hoppas våren at kommit till er nu!!!

Ha en underbar dag!

2012-03-15 @ 05:44:01
Postat av: Sofia

Hjälp, så söta skor!



Har tittat på en massa bilder från ert hem. Jag har sagt det förr men jag älskar din stil och hur du inreder. Vi bor också ganska trångt (4 personer på 65 kvm) och det är alltid kul att se hur andra inreder. Du är verkligen superduktig!

2012-03-15 @ 09:51:12
Postat av: Jonna

Jätte söta!

2012-03-20 @ 18:18:03
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0