K.Ä.R.L.E.K

Aj o aj. Det här var mig en konstig sjuka. Det kommer och går. Skulle man kunna säga. Vilar jag känner jag inget. Gör jag något känner jag mig genomförkyld och febrig. Igår sov jag hela förmiddagen. Vaknade till vid tvåtiden och bestämmde mig för att följa med för att dokumentera årets golfpremiär. Det var riktigt skönt att komma ut i frisk luft och sol för en stund. Något Apotek blev det dock inte. Det blev dagens uppgift istället. Tillsammans med tvättstugan. Plus att L blev hämtad tidigare på dagis och A var iväg på eftermiddagen. Nu är jag helt totalt slut. Sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv. Och är irriterad. Egentligen i onödan. Men det känns som att det är pågående små projekt här hemma överallt som aldrig blir klara. Halvstopp i vasken, en fläkt som behöver rengöring, dörrar som behöver ny färg, glödlampor som behöver bytas och papper som behöver tas itu med. Nu börjar det känner jag.

"Jagärgravidochiboafasendessutomhemmahelatidenochser
ALLT
ochnuvilljagbaraattdetskavarafixat!"

Om vi nu bortser från det. Har vi haft en mysig eftermiddag tillsammans. Jag och L.



Gissa fikat !?!



Klassiker.



Liam berättade imorse. Att Nallis fyller år idag. Var bara till att ordna med kalas.



Pettson och Nallis.



Apan.



Och grisen.



Världens lyckligaste snart fyraåring!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Fina bilder! Vad mysigt med kalas :-). Här hemma har vi en sjuk liten 4-åring. Dumma sjukdomar!



kram

2012-03-14 @ 19:57:02
Postat av: Sofia

Kan det vara så att du har pollenallergi? Jag har själv varit sjuk några veckor men börjar mer och mer tro att jag känner av pollen. Sjukdomskänslan kommer och går lite grann.

2012-03-15 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0