Nu Grönskar Det

Känner mig riktigt T.R.Å.K.I.G för tillfällett. Trött, trisst och totalt avsaknad av energi. Soler lyser och jag har varit ute på en "ettförsökattblipigg" promenad men idag fungerade inte det hela. Nu har jag vilat i timmar, fått i mig lite lunch men huvudet vill inte vara med idag. Har en del små projekt som jag tänkt ta tag i här hemma. Till Filippas hörna. Får se om lusten infinner sig. Tur A och L kommer hem om ett par timmar. Sätter lite fart på mig. Idag är jag i dvala. Dessutom känner jag att jag upprepar mig. Här till er. Det handlar mest om detsamma. Livet är lite så nu. Inte så mycket nytt att tillföra. Har ni något ni önskar att jag ska skriva om. Får ni gärna lämna förslag.







Se så fint våra orkideer trivs i vårt vardagsrumsfönster. Vi gör nästan aldrig något med dem. Ger lite vatten varannan vecka och de blommar om igen. Vackert!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin blogg du har! gillar sättet du skriver på! satt o småskratta för mig själv flera gånger märkte jag! :) man känner igen sig som mamma! .)

2012-03-07 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0