Pappas Flicka

Oj. Vilken dag det blev. Vår lilla tur för att finna en cykel till Liam drog ut på tiden. Den vi sett ut var för liten. De lite större varianterna i prisklass "liteatttaiochgårinteriktigtattärva" och så måste jag medge att sortimentet var riiiktigt dåligt. De flesta cykelhandlarna hade en eller ingen cykel i storlek 16. Suck. Blev dock inte tomhänta med oss hem. En efterlängtat (!) stol från farmor och farfar är nu gömd i skafferiet till födelsedagen. Och Filippa fick en klänning från pappan sin.







Hur söt !?!

Nu sitter jag med mitt onda bäcken i soffan och får skylla mig själv att jag prioriterade bort min sovstund idag. Hormonerna för tillfället är inte att leka med. De senaste veckorna har jag verkligen börjat känna mig sådär fasligt graviiiid igen. Humör som studsar, ork som inte finns och kroppen är tung SÅ tung. Men vad gör de när jag känner små fötter som sparkar i magen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0