SommarTider

Eftersom kalaset blev inställt fick mannen lov att spela golf. En dag som denna är det ren tortyr att hålla sig inne. Solen har strålat, fåglarna kvittrat och vi har ställt om klockan till nya tider. Medan jag tagit hand om liten med feber har mamman min storstädat. Putsat varenda fönster till perfektion, dammat och torkat av. Middag blev det tillsammans med lillebror med sällskap.







Några härliga bilder som symbol för dagen.

Nu sover liten. Hemmet är iordning och vi ska se på Big Brother på Play!


Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Fina pelargonerna ser ut! Shit, jag glömde min på balkongen över natten.... Vad är det för fina lampa som hänger där vid fönstret då?



kram kram

2012-03-26 @ 08:51:29
Postat av: Frida

Mammor är så bra!

2012-03-26 @ 16:26:23
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0