Till Min Man

T.A.C.K. Ä.L.S.K.L.I.N.G

För att du står ut med mina hormonsvägningar. För att du torkar tårar. För att du får mig att le. För att jag får vila när jag behöver. För att du lagar mat. För att du handlar. För att du lämnar och hämtar på dagis. För att du är världens bästa pappa. För att du gör det jag säger. För att du inte alltid gör preciiis som jag säger. För att vi gör världens finaste barn tillsammans. För att du tycker din familj är värd det bästa. För att du får mig att skratta. För att du tycker jag är söt när jag är arg. För att du kallar mig snäckan. För att jag kan krypa in i din famn. För att du stöttar alla mina "tokiga" ideèr. För att du lyssnar. För att du alltid låter glad när jag ringer. För att du älskar att läsa min blogg. För att du låter mig vara mitt eget jag. För att du lovat att inte lämna mig för någon vackrare/sexigare eller med fler hjärnceller. För att jag får vakna brevid dig. För att du valt att leva tillsammans med mig. För att du älskar mig oavsett. För att du är min!

Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Jag håller med att det är jätteviktigt att stanna upp och verkligen se och vara tacksam för allt det fina som vi ger varandra i en relation.

2012-03-18 @ 23:15:23
Postat av: Ulrika

Hej!!

Tårarna bara forsar ner på mina kinder! Var bara tvungen att läsa upp det för min sambo för han är lika fantantadtisk som din älskling! Helt underbart skrivet!! Jag är som sagt oxå gravid väntar en liten pojke till!

Från det ena till det andra! Vad kostade den söta kaninen du köpte var frakten dyr? Är det roligare att inreda ett flickrum än kill rum tycker du?

Ha en underbar dag och du är värd det bästa i livet!!

Kram U.

2012-03-19 @ 03:21:49
Postat av: Gotta Catch That Train

Så underbart inlägg!

2012-03-19 @ 03:39:30
URL: http://gctt.blogg.se/
Postat av: Jenny N

<3Kärlek!

Tror oxå de är superviktigt att faktiskt berätta för varandra att man är tacksam för det som den andra gör för en, för förhållandet, för familjen osv. Inte bara ta för givet ATT de görs! Kram

2012-03-19 @ 08:52:17
Postat av: Spanienfrugan

Vad fint skrivet. Man behöver stöd i vardagen

2012-03-19 @ 10:49:34
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fint skrivet =)

2012-03-19 @ 12:26:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0