VärldensBästaStorebror

Vill visa er vad jag och L målat till lillasyster. ABC klossar från Panduro blev vita istället för i trä. Jag tycker det är en söt detalj till barnrummet. Mitt hjärta rann över av K.Ä.R.L.E.K när jag såg hur noga det var för L att det skulle bli fint till syster. Jag är övertygad om att L kommer bli världens bästa storerbror till Filippan. Ofta frågar han "Mamma. När kommer min bebis !?!"







Det finns inte ord hur mycket mina barn betyder för mig.

Vem var jag innan ni fanns !?!

Nu blir det kvällsmys med mannen framför film.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så fina de blev! Vilken duktig storebror.



Känslan hos bägge säger pojke. Och när jag var på tillväxtultraljud i vecka 27 sa bm typ "oj oj nu får jag vara försiktig så att du inte får syn på kön". Så vi tror pojke! :-)



Det är lite, lite trist att bara köpa könsneutralt. Så lite shopping blir det när plutten kommit också!

2012-03-17 @ 22:15:59
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emmy

Tack för påminnelsen :) haha har de där bokstavskuberna i något skåp någonstans.. måste rota fram dem och måla.. eller behålla som de är ;)



Kram

2012-03-22 @ 08:30:08
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0