Amaryllis

Sitter och försöker hålla ögonen öppna vid datorn Det är fullt ös här hemma idag. L är nämligen hemma från dagis. Vaknade blek och sa att han inte mådde bra. Ingen feber. Inte speciellt förkyld. Men jag tänkte att han lika väl kunde få vara hemma med oss idag och ta det lungt istället för att riskera en längre sjukdomstid. Jag är riktigt nojjig nu att vi alla ska bli sjuka till helgen. Då mannen fyller år och vi ska bjuda familjen på adventsfika. Beroende på hur dagen artar sig får vi se om det blir dagis eller inte imorgon och resterande delen av veckan. Det har verkligen varit en trisst tid sedan vardagen startade upp efter sommaren. Sjukdom, sjukdom och sjukdom. Jag och Filippa som har så mycket roligt planerat vågar knappast styra upp någonting nu längre eftersom vi alltid får ställa in men någon gång ska vi väl lyckas ta oss ut i världen.  
 
 
 
 
 
 
 
Dock är det ganska mysigt att ta dagen med ro här hemma i mjukiskläder bland julpyntet. Älskar vår Amaryllis i köksfönstret med utsikt mot innergården.
 
Nu ska jag gå in och läsa igenom alla era bidrag i Lollipoptävlingen och utse en lycklig vinnare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefina bilder!:-)

2012-11-27 @ 16:23:38
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Lisa

Så fint :)

2012-11-27 @ 20:24:06
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: camilla

Så fint! Längtar till de börjar blomma..

2012-11-29 @ 15:32:33
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0