Den Lycklige Vinnaren

Dagen blev väl i helt okey ändå. Trots lite svajigt hormon humör. Tog jag mig ut på en svettig eftermiddags runda och efter dagishämtning kompliterade vi lite på Coop innan vi avrundade kvällen med mannens paradrätt köttfärssåsoch spagetthi med massor av parmasan. Nu nattar vi barn. Och eftersom jag är en modernitetens kvinna. Bloggar jag samtidigt.
 
Nu. Till de många väntat på. Vem blev då vinnare av ett presentkort från Partytajm? Jag är verkligen glad att hela 16 personer valde att medverka i tävlingen. Det visar ett intresse som gör att jag gärna fortsätter att arbeta för roliga tävlingar till bloggen. Men NU till sak.
 
Trumvirrvel...
 
 
 
G.R.A.T.T.I.S
 
EmelieMammaTillHugoOchVilma.
 
Hoppas ni får ett supersött kalas till prinsessan.
 
Som skrivet. STORT TACK till alla er som medverkat i tävlingen. För er information. Skriver jag ned varje tävlings deltagare. För att minnas. Om ni är med i fler tävlingar hos oss. Har ni större chans där.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Nähä, är det sant!!!!???? SÅ glad jag blir - håller för fullt på med planering inför Vilmas kalas ju :-). Vilken överraskning!

Stort TACK MommyM - du är bäst!

Kram!

Svar: Sant. Ska bli så rolig o se hur de färdiga resultatet blir. Nu kan ni unna er de där lilla extra. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-06 @ 07:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0