Varde Ljus

Så var även denna dagen till ända. En dag som spenderats till en början hos sjukgymnasten med Filippa. En prinsessa som numera har den perfekta huvudformen. Vänster muskeln i nacken har även den börjat ge med sig och snart tror jag vi har en flicka som är lika stark på bägge sidor. Vi fortsätter med stretchövningar. Återbesök om tre veckor. Eftersom vädret bjöd på uppehåll. Tog vi en promenad hem från sjukhusomårdet. Det blev trettio minuter extra motion idag. Sedan efter en portion gröt till lunch. Blev det ytterliggare en barnvagnspromenad. Denna gången för att hämta Liam. Vi har spenderat eftermiddagen med att låna böcker och fika. Sedan gick vi hem och städade. Nu luktar det ljuvligt hemma på våran gata i stan och vi är redo för helg.
 
 
Lilla prinsespressan. I mysigaste klänningen från Newbie. Den där lilla tummen är en favorit.
 
 
Mina älskade barn. Mamma älskar er mer än livet i sig. Ni är mer än vi kunnat önska.
 
 
Strumpbyxor HM.
 
 
Vi leker sjörövare. Liam beskyddar prinsessan som vet vart den hemliga skatten är gömd. Akta er för hajarna.
 
 
Det trisstaste med denna årstid är redan skrivit. Jag saknar LJUS för att ta bra foto. Tacka vet jag M inställning.
 
Nu "Aldrig Mera Tjock!" på Tv3!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Olivia ❤

Ååå så inspirerande programmet var! Tycker du inte? Tänk att gå ner så mycket på så "kort" tid. Häftigt!!

2012-11-08 @ 22:26:04
URL: http://emmaskoog.se
Postat av: Agnes

Just nu är det lugnet innan stormen på bloggen. Jag har en tävling igång där du kan vinna en valfri vara värd upp till 328:- hos blingskal.se!
http://aggehh.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfri-vara-fran-blingskal.html

Och håll utkik! I december kommer en hel bomb med tävlingar!

2012-11-09 @ 13:16:49
URL: http://aggehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0