En Till Baby

Idag har vi spenderat dagen tillsammans med underbara vänner på Skånes Djurpark. Vi hade tur med vädret. Lite kallt. Men vad kan man räkna med i November. Stopp. Vänta lite nu. Är det redan November? Iallafall. Inget regn eller så värst mycket blåst. Då får man vara nöjd. Vi kom precis i tid till att sälarna fick mat, de flesta djuren visade sig ute och fyra nya vargungar hade flyttat in i parken. Vi njöt av att äta medhavd picknick utomhus och  barnen vågade sig på Ponnyridning.
 
 
 
 
 
Vi är verkligen välsignade med fantastiska vänner. Ibland brukar jag tänka på. Att jag kom hit ned utan att känna en enda människa och idag har jag världens härligaste nätverk. Att flytta från allt för att skapa något nytt var det bästa beslutet jag tatt. Det vill inte säga att jag inte saknar mitt ursprung ibland. Men det här är mitt hemma nu. I vart fall. I April. Har vi den äran. Att få lära känna en ny liten familjemedlem i bekantskapskretsen. Våra vänner väntar nämligen en liten son/ lillebror/pojke och vi är SÅ glada för deras skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0