F.I.K.A

Vet inte vad de är med mig. Försov mig från min morgonpromenad idag igen. Ja. Jag stängde av klockan i sömnen. Imorgon måste jag ut. Idag får det bli som igår. En snabb promenad med barnvagnen en timme innan dagishämtning. Men först ska vi på babyrytmik och cafè med Emma/Ebbe, Maria/Viggo. Vi har missat flera veckor eftersom vi varit sjuka men nu så. Ska bli så mysigt. O appropå fika. Fyndade dessa kaffekopparna på Lagerhouse häromdagen. Med rabatt från Family Living som är ute i tidningshyllorna nu. Fick jag 20% på ett helt köp. 99;- - 129;- tror jag var ordinarie pris.
 
 
 
 
 
 
Passar perfekt med mina Arne Jacobsen tallrikar. Vi går in för alfabet här hemma. Ikväll startar en ny tävling här på bloggen. Ses då!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Oj vilka fina muggar/koppar!

2012-11-07 @ 16:43:47
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Emma - Från min sida sett

Riktigt snygga!!

Kram Emma

2012-11-08 @ 08:51:59
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0