HM Baby

Idag startade vi dagen med sovmorgon. 08.00 steg jag upp ur sängen. Härligt. Det vill säga. Ingen morgonpromenad. Men jag ska ta en vända med vagnen innan jag hämtar L. Planen för veckan är som skrivet att börja lungt för att virda upp tempot när kroppen återhämtat sig lite. Andra ting vi ska göra under dagen är att köra L till en kompis för lek medan vi tvättar och lagar hemlagade köttbullar med stuvade makaroner till middag. O så tänkte jag hinna klippa och klistra lite i barnens album. Ikväll ska jag dessutom utse vinnarna i tävlingarna med Bambino och  Pappaprylar.
 
 
 
 
 
 
 
Vill bara tipsa er om dessa underbara leggings till de små flickorna från HM. Jag köpte de i stl 74 till Filippan. Så än så länge väntar de i garderoben. Men kunde vid erbjudande inte låta bli. Älskar ribbat. Så Ralph Lauren. Förutom priset. 99,- tror jag de kostade.
 
Nu. Efter Tio.!

Kommentarer
Postat av: Micaela

De såg verkligen R.L aktiga ut! Och mysiga!

Svar: Eller hur. Visst blir man glad när man finner fina saker till bra priser.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-06 @ 15:48:08
URL: http://micalela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0