Jul

Det verkar lida mot jul på stan. Jag som inte alls har haft någon lust på jule ting känner att det börjar smyga sig på. Snart är jag där och inreder hej vilt. Vi ska fira jul hos min familj i år. I Stockholm. Men jag tycker faktiskt julen handlar om hela December. Vill kunna känna in julen i lugn och ro. Därför vill jag vara färdig med dekorationerna till första advent. Vilket innebär att jag måste börja fundera på pynt. Nu. Så i helgen tror jag allt jag måste plocka upp för att inventera mitt julpynt. Bestämma färgskalor och annat väsentligt. Jag vet på ett ungefär vad jag har. Men det skedde en olycka tidigare i år där ett flertal julgranskulor fick sätta livet till. Ska se över hur stor skada som är skedd.
 
 
Mina julfavoriter från IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0