ÖnskeListaLiam

 
Kära Tomten...
 
Detta är vad jag önskar mig i julklapp.
 
 
 
 
 
 
 
Från morbror Markus med flickvän. Bosch verktygsbälte med hjälm. Bilbarnstol till er bil så jag kan komma fram och tillbaka till Jack enkelt.
 
 
Från morbror Daniel med flickvän. Star Wars Lego. Det behöver absolut inte vara denna men ngt fartyg vore spännande.
 
 Från mormor. Min pilbåge har gått sönder och sen önskar jag mig samma bricka som Filippa. 36x28. Till matbordet. Så jag enkelt kan bära bort tallrik, glas och knivar efter mig.
 
 
 
Av morfar. Star Wars mask Darth Vader och svärd.
 
Av mammas morbror M. Star Wars Lego.
 
 
 
Av gammelfarmor. Polis Lego. Det bheöver absolut inte vara denna. En helikopter har jag dock.
 
Farmor och Farfar. Ny bilbarnstol till bilen. Bok om Titanic och Lego.
 
Liam önskar sig presentkort på HM, Kapphal och Lindex.
 
Vi kommer att köpa Liam en Star Wars adventskalender istället för chokladkalender i år. Sedan kommer han få Champions League album, JoJo, Star Wars film och CD skiva med GodNatt berättelser av oss vid Advent. Vid julafton blir de så mycket andra presenter så jag tror det kommer bli ett PolisLego och Nintendo från mamma och pappa!
 
O va jag är glad för att vi vuxna inte ska köpa presenter till varandra i år. Det underlättar en hel del. Tycker det var svårt nog att önska sig till barnen!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej det är inte ilva :) Bromölla möbel affär, fast de har säkert bordet och stolarna på ilva med.

2012-11-11 @ 21:31:42
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: sara

Hihi, det tog ett tag innna jag fattade att det inte var din önskelista. Hann bli lite förvirrad där :-)

Svar: Jaha NEJ den hade sett HELT annorlunda ut. ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-12 @ 01:06:28
URL: http://lifeinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0