ResultatVecka10

O. Tänk att det redan gått 10 veckor sedan jag startade min viktresa. I snart tre månader har jag kämpat. Mest mot min egen lust. Stoppat mina begär för alla söta och onyttiga ting och tvingat ut mig själv på promenader. Motion har nu blivit ett måste. Något jag saknar när inte kan ta mig ut. Fortfarande unnar jag mig själv ibland. Det viktigaste är att det håller i längden och ger resultat. Tyvärr har jag vart sjuk två ggr inom en kort period vilket har lett till lite mindre träning än vad jag önskar. Hoppas kunna vara igång nästa vecka igen. Men glad är jag. När jag börjar komma i min garderob igen. Min kropp börjar få former och jag har mycket mer energi.
 
 
Efter 10 veckor med VV och fem promenader...
 
-1kg.
 
Totalt minus: 9.
 
Kanske inte så svårt att gissa att jag kämpar med 1 kg denna veckan. För att sammanlagt ha gått ned 10kg av mig själv från att jag bestämde mig för att ändra mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra jobbat!!! ;)

Svar: TACK
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-12 @ 20:14:25
URL: http://ljuvligmat.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0