ResultatVecka11

Vet inte vad jag ska skriva. Vill inte göra er besvikna. Men jag har ätit penciliin hela veckan och inte tränat. O vad hände? Jag slutade skriva ned vad jag äter. Får skämmas helt enkelt. O tänker jag starta upp denna veckan igen? Nope. Jag är fortfarande inte frisk och denna veckan bjuder på för många frestelser för goda att avstå helt enkelt. Det får bli till att jobba hårt veckorna innan jul sedan. Men jag kanske inte ska piska mig själv för hårt. Jag har trots allt nästan tappat 20 kg sedan jag var gravid med Filippan. O d e inte fy skam. Nu måste jag kanske få bli lite trött på socker igen ;)
 
 
Efter 11 veckor med (?) VV och noll promenader...
 
-
 
-
 
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0