TävlaHosMatildaOmJulkalendrarFrånKlossbutiken

O. Det är så roligt. Med alla ni läsare. Som lämnar kommentarer. Då lite speciellt. Till de som själva har bloggar. Jag sparar alla dessa bloggar i min lista och bläddrar igenom dem nästintill dagligen. Bloggvärlden är verkligen en sån rolig plats att möta nya människor på. En tjej vars blogg jag funnit genom min egen är Matilda. Mamma till inte mindre än tre små.
 
Nu lottar Matilda ut en av dessa två adventskalendrar från Klossbutiken och ja eftersom Filippa fortfarande är lite liten för Lego är det väl inte svårt att räkna ut vilken vi vill vara med och tävla om? Lego CITY självklart.
 
 
Jag tävlar om en av två adventskalendrar från Klossbutiken hos Matilda. Var med och tävla här du också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0