Tillfälligt Ur Funktion

Egentligen säger väl rubriken det mesta. Om hur jag känner mig just nu. Har varit "tre barns mamma" hela eftermiddagen och det i kombination med icke nöjd bebis plus veckostäd har gjort mig minst sagt trött. Hade egentligen tänkt visa er julpyntet som jag och L pysslat med den senaste veckan. Men jag tror det få bli morgondagens inlägg. Istället påminner jag er. Om att tävla om hårband, snoddar och rosetter från Lollipop. Vinnaren väljer jag på måndag i nästa vecka.
 
 
 
L.Y.C.K.A T.I.L.L
 
Nu är det hög tid att skölja ur hårtoningen ur och lacka naglarna lyxigt svarta. I helgen väntar inte mindre än middaga med tjejerna både fredag och lördag samt och eventuell bio. Plus lunch med finaste Renata och Iris imorgon efter BVC. Längtar!
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Isabella ❤

Vilken härlig helg du verkar ha framför dig! Ett perfekt sätt att ladda batterierna! ;)
Vi håller tummarna på att vinna tävlingen!! :)

Svar: Ja nu håller vi alla tummar och tår att ingen blir sjuk. Vi har varit alldeles för osociala de senaste måndaderna!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-11-22 @ 20:57:54
URL: http://malinbloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0