Halloween

Har haft DEN mysigaste måndagen. En tur med lunch och lite shopping med kollegorna. Ett tips. Lindex har halva priset på REA priset nu. Innan jag hunnit se på klockan var det tid att hämta storebror på dagis. Men först en snabb visit på mannens jobb för att visa upp prinsessan. På väg hem från förskolan. Stannade vi till hos blomsterhandlar. Med oss hem blev denna ursöta lilla pumpan. L har köpt en jätte pumpa med kompisarna på avdelningen som de ska karva ur nu imorgon så vi nöjde oss med en liten som dekoration här hemma. Tror allt de blir lite Halloween firande i år. Även om jag inte kommit upp i någon vidare nivå. Imorgon ska jag ordna med "TrickOrTreat" påsar till E och L till fredag, på onsdag blir det tillverkning av Macarons i vitt, orange och svart, torsdagen tänkte jag ägna till att dekorera muffins och fredagen KALASAR vi med finaste vännerna hela natten;) 
 
 
 
 
 
 
Blev riktigt mysigt på ljusfatet här hemma. De fina blomstren fick jag av Jenny i förra veckan och doftljuset kommer från Voluspa.
 
Nu. TVafton med Project Runway och Ensam Mamma Söker. Sedan några sidor i Emma Hambergs Rosengädda nästa innan jag släcker lampan för dagen. Imorgon väntar obligatorisk morgon promenad!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo & Vilma

Har Lindex halva reapriset alltså? Måste dit... Fyndade på KappAhls Halva reapris häromdagen. Trevligt!

Pumpor är ju så fina! Nu när gråa november är här så behöver vi lite färg...

kram kram

2012-10-30 @ 07:20:02
Postat av: Emma - Från min sida sett

Så fint ljusfat!!

Kram

Svar: Tack. Älskar Manhattan!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-31 @ 23:31:02
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0