Hanna Graaf + Me&i

Denna dagen. Inte riktigt som jag tänkt mig. Började på VC. Som jag visste. UVI. Sänkan = infektion. Penceliin utskrivet och evt blir de mer medicin om några dagar. Suck. Jag som vill ut och TRÄNA. Mannen har förbjudit mig dock. Kom överens om att jag skippar måndag och tisdag MEN kör fem dagar mellan onsdag- söndag istället. Allt eller inget. Det är jag. Och det finns verkligen inga ursäkter. Förutom sjukdom då kanske. I vart fall resterande delen blev till att spendera i tvättstugan och eftermiddagen på BVC med Filippa som gått upp fint i vikt. Nja eftersom jag är på sisådär humör idag. Ska jag nock krypa ned i sängen snart. Ska vila imorgon. Och skriva lite papper på jobb. O hämta barn. Men annars inget speciellt.
 
Ville egentligen titta in med ett tips...
 
me&i + bloggare = Bloggers Collection
 
Hannah Graaf har tillsammans med me&i skapat en vacker svart klänning som verkligen kan användas vid varje tillfälle och ett sött kit till bebisen. Hannah är en av sex bloggarna som gästdesignar i me&i:s kollektion Bloggers Collection. I höst har me&i designat plaggen tillsammans med kända svenska och finska bloggande småbarnsföräldrar. Bloggare är ett kreativt släkte och till det här projektet har me&i valt ut  bloggare med en härlig personlig stil som dessutom har en god smak. Detta spännande samarbete har gett  kollektionen, Bloggers Collection. Det har också resulterat i att me&i och bloggarna skänker 60 000 kr till olika välgörande organisationer. Att förena design, bloggare och välgörenhet är ett projekt där alla blir vinnare!
För mer plagg från Amanda och Anitha Schulman, Mertin Melin. Maj Magicpoks, Cecilia Blankens och Hannah Graaf klicka in hos me&i.
 
Jag längtar efter den svarta klänningen a`la Hannah Graaf. En svart omlottklänning är alltid rätt och döljer väl. Har köpt en del Me&i och kan inte tänka mig annat än att kvaliteten är ljuvlig. De jag fastnat för hos Me&i`s vuxenkläder är absolut att de är så otroligt mysigt mjuka plagg som jag samtidigt ser klädd ut i.
 
 
 
 
Om ni missat Hannas Blogg tycker jag verkligen ni ska se in hos Bloggfamiljen.
 
Nu säger jag God Natt och Vi Ses Imorgon. Då blir det bilder från mitt senaste album projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0