HM All For Children

Imorgon lanseras HMs kollektion All For Children där en del av intäkterna går till UNICEF. Fin tanke tycker vi. Och jag fullständigt ÄLSKAR bilderna. Temat. Miljön. Barnen. Allt PERFEKT. Precis som jag vill att det ska vara. Note: Måste skriva upp mig till den där kursen i foto för föräldralediga.
 
 
Mina favoriter. Kanindräkten och den underbara kappan till höger.
 
 
Känslan i detta fotot säger mer än tusen ord.
 
 
Klänningen är "To Die For!"
 
 
Hur SÖTT kan det bli. Även denna klänningen är super fin. Kavajen med men jag skulle aldrig få på Liam den.
 
 
Måste älska trollkarlshatten och capèn. Så Harry Potter. O perfekt inför kommande Halloween.
 
 
Gult är en av mina nya favoritfärger. Speciellt matchat till ROSA.
 
 
Halsduken som den minsta flickan bär gillar vi mycket.
 
Verkligen lyckad kollektion. Enligt min smak. Tyvärr är flickkläderna i stl för stor och pojkkläderna inte riktigt Liam. Skulle vara TrollkarlsOutfiten. Men jag står inte i kö, slåss eller trängs!

Kommentarer
Postat av: Renata

Superfint! Ballerinaskorna är ju för bedårande!

Svar: Älskar ballerinaskor!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-17 @ 11:06:36
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till två små och matte till mops

Perfektion.. en härlig känsla. Synd att den inte varar så länge med småbarn i huset :) Kram!

Svar: Haha... nje verkligen inte. Jag har sänkt kraven stort sedan vi fick F. Insett att om jag vill ha allt perfekt hinner jag inte med att leva lite. Så ibland får disken stå medan jag läser en tidning istället. KRAM M!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-17 @ 16:15:27
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0