Jul?

Har startat upp söndagen med en iskall svettig promenad runt staden. Jag är inte alls redo för den kalla vinterkylan ännu. Visst. Vi har införskaffat varma kläder till familjen. O i butikerna är de redan skyltat för den nya årstiden. Men jag. Ja vi. Är kvar. Där sommar blir till höst. Fast nu får jag nock inse. Att tiden går lite för fort. Att snart är det snö. Att det är tid att skriva önskelistor, baka pepparkakor och ordna med julkort. Ja julkorten. De förstår ni nock. Som känner mig. Att jag inte bara kan med att gå till affären och handla mig ett 12 pack till våra nära och kära. Nepp. Har ska arrangeras julmys på bild och noggrant väljas design. I år struntar jag dock att klippa och klistra själv utan beställer från PrintsWithWings
 
 
Nu. Lite hemmafix. Innan det är tid för fotbollsträning och storhandling. Familjelivet i ett nötskal. O jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte få till lite bilder till julkort denna veckan! Så roligt!

Svar: Ja verkligen. Måste bara komma på någon bra idè som fungerar med båda barnen. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-28 @ 19:03:41
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0