Lindex

Denna morgonen trotsade jag mig själv och gav mig ut på en morgonpromenad. Igår försov jag ju mig och sen fann jag verkligen ingen motivation att ge mig ut. Ja de fattas mig lite nu. Men det är bara att göra det. Jag vet ju att det känns så otroligt mycket bättre sen och under hela dagen om jag bara gör det. Så trots stark vind, mörker och höstkyla. 1 timme PW. Efter morgon rusningen här hemma. Rullade jag och Filippan till stan. För att reklamera min klänning från Missoni. O jag ÄLSKADE den. Men kvaliten. Inte. Släppt helt i en söm längst upp med ryggen. För svårt att sy. Så den fick åka tillbaka till butiken. Istället hittade jag självklart massor av annat fint. Till Filippa. Men det blev inga Lindex köp idag. Dessa nedan står dock på önskelistan i stl 74. O de dröjer ju en tid. Prinsepressan har precis vuxit ur 62 och 68 kommer räcka ett bra tag till. Så jag hade tänkt att inte handla något mer i 68 utan tager vad vi haver.
 
 
 
Efter en kort tur. Mötte vi upp Emma och Ebba. För kaffe och promenad i parken. Mys!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små och matte till mops

Fint! :)

2012-10-25 @ 16:20:19
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Lovisa - mamma till Nils

SV:Tack! Man försöker så gott man kan. Går det så går det, gör det inte det så gör det inte det. Du har helt rätt i att det är viktigast att man mår bra för att familjen ska må bra.

KRAM

2012-10-25 @ 19:05:48
URL: http://lollovisah.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Olivia ❤

Underbara plagg!

Svar: Eller hur!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-25 @ 20:03:28
URL: http://emmaskoog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0