Mamarazzi

Den där stunden. När A och L lämnat för jobb/dagis. Filippan sover i vagnen (vi har tagit upp vår MacLauren med fullt liggläge och ställer mjukliften i den) , hemmet är iordning och "Efter Tio startar". Lugn. Idag tar jag dessutom tillvara tiden med min nya bok. Mammarazzi av Stacy Wasmuth. Finns att köpa hos Adlibris.
 
 
 
 
 
 
Har höga förväntningar. Återkommer med recension om ni vill. Dagen idag innebär en tur till jobb för att skriva papper och äta lunch med chefen sedan hämtar vi L på dagis. Jag känner mig sisådär. Vet inte om det lutar mot ytterligare ett samtal till VC eller inte. Tiden för bestämma!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig ❤

Hoppas du mår bättre snart vännen! Kramar från oss ❤

Svar: Tackar. Trisst med all sjuka!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-09 @ 11:34:10
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Oj, spännande - väntar på recension!

kram

Svar: De kommer =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-09 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0