Missioni

Denna fredag började tiiidigt. Vi vinkade av L som tillsammans med sina dagiskompisar skulle på tur till skogen. Efter några ärenden i stan. När jag lyckats förtränga att jag glömt L`s gummistövlar hade jag och Filippan en riktigt trevlig fika på Mormor`s veranda. Tillsammans med Åsa och Freja. Tokigt att det går att sitta ute i Oktober utan att frysa. Väl hemma var klockan redan tid. Att packa in ting i bilen. Hämta L på dagis. Som tur var hade fröken hittat ett par extra stövlar i sista stund. Puh. Efter det lugnande beskedet rullade vi vidare till landet. Där vi ska spendera helgen i skogen.
 
 
 
 
De här är verkligen ingen mode blogg. Ville bara berätta. Att det blev Missoni klänning idag. Tycker faktiskt om den mer nu än när jag köpte den!

Kommentarer
Postat av: Micaela

den är ju så fin! Hade velat ha den med!

Svar: Ja den har tom "växt" i mina ögon och jag gillar den än mer nu!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-19 @ 19:58:23
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Pernilla

Den klär dig hur bra som helst! Önskar er en mysig helg. KRAM

Svar: Tack sötaste!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-19 @ 19:59:32
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0