Oooooo...

Varför sitter jag och tittar på Hemnet? När vi inte ska verken sälja eller köpa. Kom mest in där av en slump. Och av en slump var där även DET DÄR HUSET som jag sagt till A att om de blir till SALU ska jag ha DET. Så nu sitter jag här och funderar på om det möjligtivs av en slump skulle kunna trilla in några miljoner på kontot snarast. Gör helt ont i hjärtat nu. Det är ju där VI ska bo.
 
 
Vill ni ser mer klickar ni HÄR.
 
Nu ska jag sova. Kanske kan drömma om att bo just precis där istället. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Micaela

EXAKT så kände jag med detta hus. Drömde och planerade och fantiserade. Rent på chans gick vi på visning i en visningsbod och jag sa till G " Är hus 37 inte bokat vill jag ansöka om lån". Bara 37:an och ett annat var kvar, allt annat bokat. Vi ansökte och försökte att inte ha höga förhoppningar, men så ja, vi fick löftet och bott här i två år nu!

Svar: Ibland är det ment. Detta kanske bara för att ge oss tummen ur och komma dit ngn gång. ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-07 @ 22:48:43
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Madde

Det har varit till salu jättelänge! Lägg ett skambud. ;) Kram

Svar: Oooooooooo f-n at det är så fel tid. Vi måse sälja lgh först. =( Hur går det för er?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 07:59:17
URL: http://Ljuvligmat.blogg.se
Postat av: Jenny N

De e ju jättefint, ge ett lågt bud. Är de angelägna om att sälja så...

Svar: Önskar vi kunde.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 08:12:33
Postat av: Jenny N

eller ja, de e ju inte så bara att buda på hus. men kika e ju gratis. brukar va bra o varit på lite visningar så man vet om känslan finns osv.
Lycka till! Kram

Svar: Jag vet att det e de JAG vill ha.... så att gå på visning hade varit en kniv i hjärtat och vrida om ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 08:16:45
Postat av: Anonym

Ohh vännen! Då får du tänka att de kanske inte säljs nu eller där e nån trist brist på de. Kram

Svar: Ja för välan trösta mig med det ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 11:01:21
Postat av: Madde

Vi får vårt hus på fredag! Sen jääävlar börjar renoveringen. Ska bli riktigt kul! ;) Lägenheten är snart såld också. Jippi. Kram!

Svar: Förstår det.... hade dock inte velat renovera med A... vi kan ju ingenting... iallafall inga storslagna projekt... men din sambo kan bygg va? Är det mycket som ska göras vid?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 13:05:23
URL: http://Ljuvligmat.blogg.se
Postat av: Elin Gabriella - Nybliven husägare ♥

Men ÅH det är stenkast från min syster :) Superfint och mysigt område! Kramis

Svar: Ja de e de verkligen. Letar ni fortfarande hus eller bli ni i lgh till du börjat arbeta igen?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 14:43:04
URL: http://elingabriella.se/
Postat av: Madde

Ja, Mattias kan det mesta. Sen hans pappa, hans bror och min pappa kan mycket. ;) Allt ska renoveras. Varenda litet rum! Kram

Svar: Å va roligt... då har du mkt i huvudet nu ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-08 @ 20:50:51
URL: http://Ljuvligmat.blogg.se
Postat av: Lovisa - mamma till Nils

Vad fint :) Förstår att du är sugen! :)

2012-10-09 @ 17:45:02
URL: http://lollovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0