ResultatVecka5

Som jag misstänkte. Inget ned denna vecka. Eller de e möjligt att det gått liiiiite ned men jag har bara "enkilosvåg" (en "riktig" våg står nu på önskelistan.). Så tänker jag så dumt. Att nu hade jag ju kunnat hoppat över de där promenaderna jag gick i veckan och vilat istället. Och öst på med socker och fett hade jag oxså kunnat gjort. MEN de e ju förstås så att jag då hade gått upp istället. O det har jag ju hållt mig från. Nej nedåt går det. O de tycker jag är bra. Denna vecka blir det dock smalkost och motion. Nu vill jag ha bort de där sista lilla gravidkilot som sitter kvar. Dock känner jag mig mest opepp förtillfället. D där sablans ppillren fick mig helt ur funktion. Aldrig mer konstgjorda hormoner. Mår illa. Är trött och grinig.
 
 
Efter 5 veckor med VV och 3 promenader...
 
Inget - / Inget +
 
Totalt minus 6kg.
 
Hur ska jag göra för att orka fortsätta? Just nu känner jag bara för att strunta i hela saken!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heja heja! Sätt upp små belöningar på vägen och en stor belöning vid slutmålet! Du är en sådan bra bit på väg ju! Kramar

Svar: Jaaa jag vet men inte tillräckligt.... gah vill bara ha resultat NU.... blev en runda nu på eftermiddagen.... skönt....
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 14:54:54
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Anna Wågesson

Michaela, jag skulle behöva hjälp med bilder på mat som jag behöver ha som bakgrund och banner! Jag funderar på bild på en eller flera avokado och/eller färska hallon....eller kanske en korg med nyttiga frukter och grönsaker...men jag är inte så bra på att ta bilder som du är!

Svar: Amatör Fotograf Mikaela rycker ut.... har lust att testa en cool sak med "spegling" kanske kan vara något... hur snart behöver du bilderna?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 15:19:41
Postat av: emelie med Hugo&Vilma

ALLA har svackor Mommy M! Jag tror också på belöningsmål! Det kan vara allt möjligt:
- en valfri bakelse
- ett klädesplagg/skor du har trånat efter...
- en spabehandling
- några timmars ensamtid

Du har ju kommit en sådan lång bit redan! GE INTE UPP!!!!

Jag hejar ju på dig!¨

kram,,
emelie

Svar: Nej jag SKA inte ge upp... gav mig ut på en runda och nu känns det enklare igen... klarar jag mig genom denna veckan ska jag banne mig unna mig ngt riktigt fiiiiint. Tack för PEPP.... idag var det välbehövligt... mer än någonsin =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 17:20:19
Postat av: Renata

Men du får inte sluta nu när jag (äntligen) ska börja! Man kommer ju till en platå när man gått ner några kilo. Då händer det inget på nån vecka men sen tar det fart igen

Kraam

Svar: Neee jag ska inte sluta och jag kan den där platån sedan innan men de e lika grymt varje gång man kommer dit. Var ute på en PW i ef och gick av alla mina aggressioner... nu känns livet lite lättare ;) Var roligt att träffa er idag. Klockan halv elva ska vi va där på onsdag för att hinna med sångstunden vid tjugo i. Ska vi mötas här utanför vid kvart över tio? KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 18:21:48
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: ellenojag

Fortsätt kämpa!!

och du.. funkar lika bra med varmchoklad/ te eller ramlösa i KeepCupen ;)

Svar: Det har du rätt i... då måste jag nock köpa en ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 20:13:51
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Muskler väger mer än fett. Kan det inte vara dina powerwalks som gett resultat? Mät dig istället! Heja Mikaela!

Svar: Kanske ;) Jag vet borde mäta mig men har inte "hunnit" ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 21:52:09
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Anna Wågesson

Det är inte bråttom eller så! Hm, spegling låter intressant!! =)

Svar: Ska exprimentera lite och återkommer ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 22:19:09
Postat av: mamma

Det innebär att av alla de veckor du hållt på då är det endast en vecka som inte vågen visat -. Det är väl ett jättebra resultat sammantaget. Så det så/kramis mamma

2012-10-02 @ 00:21:53
Postat av: Jenny N

Tror du tycker platån e extra jobbig just denna veckan eftersom du hade som målet att bli av m sista gravid kilot. Kan de inte va så? Tycker du e superduktig gumman, skulle oxå behöva i allra högsta grad, men jag har INGEN ork o energi över till att göra nåt sånt nu tyvärr:-( Kram

Svar: Förstår det J... inte värt att lägga fokus där heller kanske. Skickar lite styrka. Den där platån tar vi oss förbi om det handlar om ett kilo eller ngt annat.... lust att få fikabesök ngn dag... jag och Filippan kan ju ta tåget och mannen kommer med L och P senare? KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-02 @ 08:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0