ResultatVecka6

Inte så mycket att säga om förra veckan. Jag har haft UVI och en infektion i kroppen vilket resulterat i ingen träning. Det är frusterande för jag vill och längtar ut. Hade hoppet om att iallafall jag skulle känna mig bättre denna veckan men det verkar tyvärr inte lovande. Kändes nästan onödigt att väga mig idag. Men. Skam den som ger sig. Trots ingen motion och bullbakande här hemma har jag hållt mig inom ramarna och ett kilo var borta. Känns lite oförskämt enkelt när jag vissa veckor kämpat och stått still. Men jag tackar och tar emot.
 
 
Efter 6 veckor med VV och 0 promenader...
 
-1kg.
 
Totalt minus 8kg.
 
Fortsätter kämpa mot minus 10!

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Du är så DUKTIG!!

Svar: Tack jag KÄMPAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-15 @ 20:53:38
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0