Rosa Kort

Godmorgon!
 
Har startat dagen med obligatorisk promenad. Nu ser vi på morgon TV och äter frukost i ro. Vid lunch ska vi träffa Åsa och Freja. Efter dagishämtning är planen att baka bullar tillsammans med barnen. För att fira "Kanelbullens Dag" och att vi för ett år sedan fick + på graviditetstestet.
 
Tänk att vår lilla prinsessa nu varit hos oss i över tre månader. I veckan skickade vi ut TACK kort från dopet. Denna gång valde jag att "klippa och klistra" online. Hos PrintsWithWings fann jag den perfekta designen. Rosa, prickig och alldeles ljuvlig. Sedan laddade jag upp mina egna bilder. Skrev samman text och klick, klick färdigt. Och resultatet. Perfekt.
 
 
 
 
 
 
Korten fick jag med kuvert hem i brevlådan en dag efter beställning. Bättre än så blir det inte. Tips.
 
Denna månad skänker PrintsWithWings 1 krona för var sålt ROSA kort till Rosa Bandet. Fint initiativ tycker vi. Passa på att beställa kort till kommande barnkalas, babyshowern eller till  bebisens dop/namngivning. Livet är en fest och PrintsWithWings har kort för alla tillfällen att ordna med KALAS!
 
EVENTUELLT BLIR DET EN TÄVLING HÄR PÅ BLOGGEN SNART DÄR DU HAR CHANS ATT VINNA KORT FRÅN PRINTSWITHWINGS... VAD TROR NI OM DET...? JAG VILL ATT TÄVLINGARNA SKA VARA I ERT INTRESSE.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina kort verkligen!

Svar: Tack. Det bästa är att det är SÅ enkelt att göra. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-04 @ 14:16:51
URL: http://jempie.se
Postat av: Micaela

Åh jag vill tävla ju! Ska skicka ut tack kort jag med snart efter helgens namnfest!

Svar: De blir nock tävling hoppas jag. =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-04 @ 22:38:44
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Ja! Vi behöver tackkort snart :) Kramis ❤

2012-10-04 @ 22:39:38
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Pernilla

Då hade jag absolut varit med & tävlat! Tack-kort kommer att vara högst aktuellt efter dopet och då är det Print with wings som gäller!

Svar: Tack gumman. De kommer bli finaste prinsesskorten. DET vet jag ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 04:16:39
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Jenny n

Ja jättegärna. Dock inte tackbaserade;-)

Svar: De kommer vara valfritt =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 07:16:46
Postat av: Pauliina

Ja självklart!

Svar: Tack
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 14:01:01
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

JAAAAAA!!!!!

Svar: Tack
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 17:37:10
Postat av: Siri på en annan liten gata i stan

Ja;)

Svar: Tack
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 17:46:15
Postat av: Malin

Ja absolut! :)

2012-10-05 @ 19:08:51
Postat av: Anonym

Jaaaaaaa!!!!

Svar: Tack
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 20:33:28
Postat av: Johanna

Jaaaaa :-)

Svar: Tackarrr
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-05 @ 22:01:33
Postat av: sandra

Jaa jag vill ha tävling då vi snart ska ha dop för våran lilla snutta :D

2012-10-06 @ 02:35:11
Postat av: Fiona

Jaa! :)

2012-10-06 @ 12:48:54
URL: http://dwagon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0