Sjuk

Usch. Trött och sjuk. Har  i vart fall varit på jobb och skrivit papper. Höst 2013 kommer jag tillbaka på varannan helg och 2014 på 100%. Det känns långt dit men jag vet att tiden kommer springa iväg. Försöker hålla fast. Missförstå mig inte. Jag tycker mycket om mitt jobb. Men. Den här bebistiden är så dyrbar. I vart fall. Det vart A som fick hämta L idag. Som vart lite ledsen eftersom mamma och lillasyster skulle hämta. L har kommit in i en mamma period. Det är mysigt. För mig. För jag får höra hur underbar jag är. Att han älskar mig. O så lite jobbiga ting. Som frågor om när jag kommer att dö? Hur svarar man på det. Liten blev i vart fall lite gladare när vi tröstade med ett par nya riktiga fotbollskor. Svarta med vita streck. Från Adidas. L sover med dem brevid sig i sängen nu. Behöver jag skriva att han är stolt. Har tackat om och om igen idag. O talat om att han kommer springa snabbast på söndag då startskottet går för innesäsongen.
 
 
 
 
 
 
Det blev ingen shopping till F idag. Inte till maman heller. Var inne och klämmde på underbara nyheter från Newbie. En snabb runda på både Lindex och HM men stod mot. Vi behöver inget i nuläget. Tyckte jag var lite dukti som inte köpte bara för att det var såå söttt. Måste sluta göra det. Kom på att jag inte visat er vad F fick i början av månaden. Allt från Kapphal. Underbar klänning, mössa och mysigaste filten.
 
Nu "Svenska Hollywood Fruar" i sängen. Jag mår sämst. Blir inte bättre av medicinen och har fått feber nu under kvällen. Blir till att ringa VC imorgon. Suck. Vill T.R.Ä.N.A och har ångest!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny N

Hoppas du vaknat upp o mår lite bättre idag! Krya på dig rejält!!

2012-10-10 @ 08:33:47
Postat av: ellenojag

HOppas du mår bättre <3

Svar: Tack tyvärr inte =(
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-10 @ 10:42:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Nu hoppas jag att du är frisk och kry igen. Inte kul det här med att vara sjuk. KRAM

Svar: Inte men tack ändå ;) =(
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-10 @ 16:31:38
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0