Stackars Liten

Hade hoppats på att vi skulle börja denna veckan som friska och krya. Men det verkar icke lovande. Nej. Jag har fortfarande ont i halsen och Filippan är genomförkyld. Liam är feberfri sedan innan helgen och har bokstavligen klättrat på väggarna här hemma under helgen. Igår var datum för den obligatoriska höststäddagen i bostadsrättsföreningen. Kändes som lyx att komma ut ur lägenheten och kratta löv på gården. Dessutom trevligt att vara lite social med grannarna. Som tydligen tycker jag verkar vara en intressan person. För jag vart tillfrågad om att bli invald i styrelsen. Spännande tycker jag och är smickrad över förtroendet vilket innebär cirka hundra miljoners vuxenpoäng för mig. Tänker att även om jag inte har någon erfarenhet blir detta en och om de tror på mig ska jag väl allt kunna hjälpa till med något.
 
Nu hoppas jag att Filippan ska bli frisk. Det är så otroligt jobbigt att se de så små sjuka. Liam var aldrig förkyld i tidig ålder. Men jag antar att det är en omöjlighet med en storebror i huset att Filippan skulle hålla sig lika frisk. O egentligen är det bra. Att bygga upp kroppens försvar tidigt. Men inatt. När prinsessan inte kunde sova kändes det som att det kunde väl få vänta lite. Allt är upp och ned just nu. Vi som är så vana vid att F både äter och sover som hon ska.
 
Förra veckan var första gången vi gav F mat "på riktigt". Vi har gett smak sensationer i några veckor. Nu verkade dock intresset finnas. För mer mat. Det blev till sessans förtjusning. Några skedar med gröt och purè. Mums.
 
 
 
 
 
 
Nu "Efter Tio". Denna veckans tema: Tablettmissbruk. Spännande ämne. Med tanke på stt jag själv dagligen tar mediciner mot det ena och det andra. Ordinerat av doktorn. Men vad gör det långsiktigt gör med min kropp?
 
Nä nu tycker jag att vi startar upp denna veckan med något roligare än sjukdom.
 
En T.Ä.V.L.I.N.G kanske !?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så tråkigt att sjukdomarna inte vill släppa taget om er. Nu vill vi ju ses igen :-) Och att ni ska må bra såklart. Vädret gör ju inte en så mycket piggare heller. Imorgon hoppas vi på sol och att ni är krya. STOR KRAM & tack för grattishälsningarna

Svar: TACK finaste. JA nu VILL vi inget annat än att bli friska. Håller tummarna det verkar gå rätt väg. Då kan vi ses nästa vecka. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-15 @ 13:37:28
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Lina

Krya på lilla F. Och vilken fin haklapp hon har. Den gillas massor.

Kram

Svar: Visst är den. Älskar Moln. Har en känsla av att det kommer gå åt några hakklappar här under åren ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-15 @ 22:29:48
URL: http://bubblanochjag.blogg.se
Postat av: Mamma Wild ❤

Krya på er! :}

2012-10-16 @ 09:06:44
URL: http://mammawild.blogg.se
Postat av: Ellen

Söta bilder :-D

Svar: Tack
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-16 @ 13:01:43
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0