Svenska Hemma Fruar

När det snart gått två dyng mellan mina inlägg. Då får jag blogg abstinens. Sjuk värld detta. Att jag känner ett stort behov av att bikta mig här. Det får mig att sammanfatta och reflektera över livet. Hjälper mig att strukturera och se klarhet i ting. När jag då inte ägnat den senaste tiden vid datorn. Vad har skett? Inte mycket faktiskt. Var på tur med Filippan till sjukhuset igår. Hon är förkyld stackars och eftersom de gått lång tid kändes det tryggast att låta doktorn får orda. "En väldigt fin flicka om än lite förkyld" blev det lugnande betyget. Ja det är lätt att tankarna springer iväg till RS virus när liten har slem i halsen och svårt att andas. Men doktorn betryggade med att liten syresatte sig väl. Vidare har jag startat upp veckan med två morgon promenader och vi tvättat, lämnat/hämtat på dagis, gått på picknick i parken för att plocka kastanjer och avslutat denna dagen med middag hos lillebror med flickvän. Annars har jag mest tagit tillvara på min tid förvisad till husarrest pgr av sjukdom. Tänt ljus, drucki te och sett på "Efter Tio".
 
 
Återkommer med roligare uppdatering imorgon. Har tonvis med bilder på kameran. Men saknat tid och lust. Nu ska jag se Svenska Hollywood Fruar. För att sedan bläddra i senaste Mama med vackra Isabel Adrian på framsidan. JA de kan väl diskuteras. Om man gillar Plastic Fantastic eller inte. Men jag GILLAR hennes glamorösa liv i jämförelse med den svenska vardagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så synd... Men det är ju mycket i 68 också :-) Pyjamasen är fantastisk! Otroligt mjuk o underbar kvalitet :-) O så fin färg tycker jag då....

2012-10-23 @ 22:27:30
URL: http://Http://emmaskoog.se
Postat av: Zarah - mamma och matte till mops

Så mysigt att läsa dina inlägg. Kramis

Svar: Tack så GLAD jag blir
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-23 @ 22:28:19
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt att hon "bara" är lite förkyld.

Svar: JA verkligen... kunde vart värre.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-24 @ 06:55:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh sista avsnittet igår :(

Svar: Trisst... de e mysfaktor på Hollywoodfruarna tycker jag. Kommer de aldrig mer igen?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-24 @ 07:59:10
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Johanna

Såg en bild på henne från "förr" när hon var au de natural. Sååå vacker! :-( Synd att operera sig för hon var jättefin förr!

Svar: Vacker då.. vacker nu.. på olika sätt... jag gillar båda....vill själv gärna ha lite mer plut både här och där ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-24 @ 10:36:10
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0