TändEttLjus

Vi hade otroligt trevligt på ettårskalaset igår. Linnea o Stefan (?) hade dekorerat men vimplar, ballonger i blått och dukat fint med tallrikar i 1årsmotiv. Till det blev det mini cup cakes med chokladglasyr, Leila`s choklade chip cookies och sugerpaste tårta. Mmm...
 
Idag har mannen spelat golfävling och jag koncentrerat mig på att hålla ögonen öppna. Känner att jag har en infektion i kroppen. UVI helt säkert. Har tid på VC imorgon. Typiskt då vi hade planer på mamma/baby fika i Malmö. Iallafall har jag velat krypa under täcket hela dagen men barn är barn och bebisar är bebisar oavsett veckodag och allmäntillstånd hos mamman. Packade ned varm choklad, bullar och lunchsmörgåsar för fika med tillhörande lek i parken. Väl hemma. Var det pappatid medan jag soooooooov gott några timmar. Nu har vi tänt ljus och middagen är näst på scemat.
 
Fann dessa fina lyktorna på Lagerhouse häromdagen. 39;- stycket. Som funnet. Påminner om Iittala`s kastehelmi!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men ÅH vilka fina! Vilket fynd!

Hoppas du får penicillin imorgon som hjälper snabbt vännen!

Svar: Tack.... viss e de fina.
Älskar att betala pengar för att ställa en diagnos jag redan vet ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-07 @ 19:41:54
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0