VAB

Hemma i VAB träsket. Hoppas vi kurerat oss klart snart. O. Det kliar i fingrarna efter att komma ut. Imorgon blir det nock allt en tur i friska luften om febern fortsatt håller sig borta. Själv är jag otroligt trött efter en förmiddag tillsammans med de små. F vill inte sova om dagarna. De i kombination med en L som är för trött för att underhålla sig själv men har för mycket energi för att sitta still. Addera även en sjuk mamma så har ni ordet  T.R.Ö.T.T. i Wiki. Tur mannen kunde komma ifrån lite tidigare. Innan jag går in i vägen totalt. Nu ska jag äntligen vila lite. Se på Play i sköna mjuka sängen efter en dag på golvet. Ja. Det blir mycket golvlek här hemma nu. "Tränar" med F och L leker.
 
 
Världens finaste lillasyster.
 
 
Händerna i munnen.
 
 
Finaste tröjan med Bearix Potter motiv från HM.
 
 
Små händer som vill så mycket.
 
 
Filtarna från Gunilla Axen`s Moln är underbara.
 
Hoppas ni har en skön fredag och fått sån riktig "nu är det snart helg känsla"!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Fick en sån filt av Jennie (jempie) när Eric föddes och det är verkligen den filten vi använt mest, så himla mjuk och mysig!Åh vad F är lik L!!!

Svar: Eller hur. De är perfekt ur värmesynpunkt oxså. =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-12 @ 19:28:12
URL: http://micalela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0