Våra Älskade Barn

Det finns en uppsjö av ting man kan göra som förälder för att försöka föreviga det magiska ögonblicken när de små kommer till världen. Vi har valt att få hjälp med avgjutning av Liams och Filippas händer/fötter i 3d format. Det finns ett flertal olika produkter på marknaden för liknande minnen men inget slår resultatet vi fått med hjälp av Magnus på ReplikaKonsult i Lund.
 
 
Filippas Hand.
 
 
Filippas Fot.
 
 
Filippa 1 Månad.
 
 
Liams Hand.
 
 
Liams Fot.
 
 
Liam 1 Månad.
 
Magnus Odder
Tel 046150607 / 0707363633
 
Här är alla uppgifter ni behöver för att göra detsamma. Jag är INTE sponsrad. Bara L.Y.C.K.L.I.G över våra fantastiska tavlor här hemma!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättehäftigt!

Svar: Eller hur älskar tanken på att ha deras små händer och fötter för alltid.
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-11 @ 22:17:11
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Lina

Så fint!! Det vill jag verkligen göra med Astrid.

Kram

Svar: Gört. Magnus är jättetrevlig och det är verkligen ett minne för livet =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-13 @ 21:58:40
URL: http://bubblanochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0