1:a Tanden

Har haft en mysig dag med barnen. Det blev som skrivet lek i parken. O fika med lillebror och flickvän. Dock inget bullbak. Det blev en kladdkaka istället. O har ätit alldeles för mycket onyttigt denna helgen. O imorgon är det vägning. Jag tippar på ner 0,5 kilo. De hade varit godkänd. Vi får se. Denna veckan är det iallafall skärpning igen.
 
 
Måste medge att det var himmelskt skönt när mannen kom hem och jag fick duscha varmt länge. Liam har varit hyper hela dagen och Filippan har fått sin första tand (!) vilket inneburit en viss personlighetsförändring hos vår annars glada dotter. Nu kryper jag till kojs. Med Emma Hamberg. Ja inte författaren. Men hennes nyaste bok. Som jag köpte i sommras men inte hunnit fram till förrän nu. Imorgon bitt väntar BVC och sedan fika på stan med Emma/Ebbe. Underbara vardag!

Kommentarer
Postat av: Renata

Oj en tand redan?! Hoppas att det dröjer ett bra tag innan de börjar dyka upp här... :)


Svar: Japs en tand NU.... trodde inte det heller först men jajjaemen ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-30 @ 23:42:35
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Å en tand! Så tidigt :) gulle! KRAM

Svar: JA... stackarn hon har varit hel förstörd... idag har varit liiite bättre dock. D brukar vara värst precis när de spricker upp om jag inte minns hel fel. Kram
VISA HELA MIN PROFIL

2012-10-01 @ 21:57:08
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0