22.00

Lovade mig själv att lägga mig i sängen före 22.00 idag. Så. Kortfattat. Idag har jag promenerat i stort sett HELA dagen. Med och utan sällskap. Åt mysig lunch hemma hos Emma och Ebbe. Resterande delen av dagen har jag varit upptagen med att idag ensam ta hand om två eftermiddags-/kvällströtta barn varav den ena ska på utflykt imorgon och ska ha med sig "pannkaka,äpple,saft,köttbullar,makaroner,kakor, vatten, smörgås etc." och som den goda mamman jag är står allting nu nedpackat enligt önskemål i lilla Fjällräven väskan. Finns det ngt sötare än små dagisbarn på tur. Hand i hand. Stora stövlar, för mycket kläder på och små väskor på ryggen fyllda med höga förväntningar.
 
 
Nu God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0