ABC

Idag är det "Liams Dag" = fotbollstisdag. Dagen då allt går lite lättre eftersom lyckan är stor. Morgonfixet är avklarat här hemma och snart ska jag tillsammans med Filippan möta upp en vän med hennes små prinsessor för promenad. Sedan är det tid att hämta storebror och ordna med mellanmål. Därefter är det PW för mamman innan fotbollen för hela familjen. Lär bli sen middag idag.
 
 
Har letat efter en ABC affisch till L länge MEN eftersom han börjar bli lite större ville jag bara ha en enkel. Ja det fanns ju självklart ingenstanns. Så jag fick kontakt med snällaste Katrin B. Katrin arbetar som Art Director och efter mina önskemål skapade hon denna klassiska ABC affisch i svart på vit botten. Den kommer finnas med i vårt hem lääänge. TACK finaste Katrin B. Har ni också en idè om något eget eller klicka in på www.signerat.se för att ta del av Katrins egen design. Maila kan ni göra till [email protected]!
 
 
Två andra små detaljer i Ls hörna som är under projekt "liteäldrekille" rum. Både reg.skylten och lådan fyndade jag på årets samlarmarknad. Lådan har dessutom fått hjul och rullar nu lätt in/ut från sängen!

Kommentarer
Postat av: katrin

Hej Mikaela, va kul att du visar min affisch. Alltid kul med nöjda kunder.

Katrin

Svar: Klart jag är nöjd... den är ju super fin... TACK igen!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-04 @ 11:53:41
URL: http://www.katrinb.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Oj, vilkwn toppenfin affisch! Lärorik och fin på samma gång. Ska genast kika in på den hemsidan :-).

Mycket smart med hjul på lådan! Tackför tipset.

Kram,
emelie

Svar: O Emelie...jag kommer inte in på bloggen... vill du skicka mig en inbjudan... om jag får läsa ;) Kram
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-04 @ 17:48:06
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Så fin hans hörna blivit! :-) Kramar

Svar: Tack... tcktedet passade med lite nytt nu när han börjar bli äldre. Kram
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-04 @ 22:28:42
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0