Bumbo

Efter morgonpromenaden idag hämtade vi ut Filippas nya Bumbo Stol. Har funderat över en sån här. Men kanske tyckt att det var lite onödigt. Att de är en väldigt liten tid som de används. MEN eftersom prinsessan sover 9 timmar var natt på rygg (nu somnar hon själv i egen säng!) är vi rädda om hennes lilla huvud och med Bumbon kan hon sitta upp för att motverka platt huvudform. Såg runt en del på Blocket. Men med internetrabatt tyckte jag det var mer värt att köpa en ny. Sagt och gjort. Det blev en blå (om vi skulle få fler barn eller sälja) som passar både flickor och pojkar. Köpte till brickan. Vilket jag är glad för. Filippan hade verkligen roligt under lunchen idag.
 
Glad Filippa.... Glad Mamma.
 
Nu ska vi hämta Liam och förbereda oss för kvällens fotbollsträning!
 

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Men åh så smart! Finfina Filippan!

Bloggen är väldigt seg och det tar tiiiid innan bilderna kommer upp, kan det bero på de fallande hjärtanen kanske?

Svar: Ooo inte bra... säg till om det fortsätter. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-18 @ 14:58:27
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jenny N

Jag ser bilderna direkt o jag har en seg dator.
Här skall de förberedas för ridskola + fotbollsträning:-)
Hur ser din morgondag ut? om jag mår bra tänkte jag mig en tur till malmö o reka lite inför arbetsträning men sen inom L:-) kram

Svar: Har smsat ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-18 @ 15:18:23
Postat av: Nickan

Hon är så lik dig Mickan!!

Svar: Haha ja stackars ;) Tycker faktiskt själv det när jag ser dessa bilderna. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-18 @ 18:47:48
Postat av: Micaela

Eric har suttit i sin bumbo typ 5 ggr, han kräks som en tok i den! Blir ngt konstigt tryck på magen och nu skulle han säkert inte ens få i sina knubbiga små ben haha

Svar: Sälj den... superbra andrahandspris... KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-18 @ 20:27:56
URL: http://micalela.blogg.se
Postat av: Micaela

Ska nog ta och göra det, tillsammans med babyskyddet och basen till bilen!

Svar: Gjört! =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-18 @ 22:53:36
URL: http://micalela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0