Cirkus

Oj, oj ibland är morgonen här hemma ur rutin. Nu är iallafall litens matlåda packad och mannen påväg att handla NAN till Filippan. Snart är det dagis och jobb för männen i familjen medan kvinnorna ägnar dagen på stan tillsammans med Linnea och Albin. Mys. I eftermiddag blir det storhandling och städ.
 
 
 
 
 
 
Denna fiiina speldosa var en present från Filippans g.mormor till dopet men kom tyvärr lite för sent. Mycket för sent. Har fått ringa och maila flera ggr. Inte fått ngt mail om att varan som gick att beställa inte fanns på lager. Inte heller att den väntades till butiken. Eller att den kommit in. Information till kunden är A och O. Även om jag är nöjd med vårt köp kan dålig kundservice förstöra en del av känslan. Eftersom jag slutligen fick min beställning i fint skick väljer jag att inte nämna företaget med namn. Inte heller göra någon vidare "reklam".
 
Nu mot stationen för att möta upp våra vänner!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var i alla fall en fantastiskt fin speldosa. Men jag håller med, dålig kundservice är sååå irriterande. Ha en fin dag i solen :-) KRAM

Svar: Tackarrr.... gick från dagis i ösregn men resten av dagen i solen vart bra ;) KRAMAR
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-20 @ 09:55:46
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Renata

Superfin var den!

Och ni är jättevälkomna hem till oss :)

Svar: Tack... Ska bli roliiiigt.... var sången på biblo bra idag?;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-20 @ 12:30:35
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0