En Bra Start

Det blev lite senare än tänkt igår. Fick nämligen ett ryck och gjorde om min header. Trotsade dock tröttheten imorse med en morgonpromenad. Nu sitter jag nyduschad i soffan. Idag ska vi spendera timmarna innan lunch hemma. I ro. Har tatt på mig lite mycket denna vecka. Det blir lätt så när det finns mycket roligt att välja bland. Nu ska vi mysa till "Hela Sverige Bakar" hade jag tänkt tills det är tid att ordna med några ärenden och hämta på dagis. Idag står pyssel på schemat.
 
 
Sparar min tidigare design som inspiration.
 
Är ni intresserade av hjälp med er design mailar ni mig på [email protected]!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Fint det blev!

2012-09-21 @ 13:36:27
URL: http://micalela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0