Iittala

 
Sicken dag. En mysig. Mycket händelserik sådann. Först gjorde vi stan med Linnea och Albin. Besökte Apoteket, TGR och HM. För lite nyttoshopping. Meducin, "braatthating" och de sista till barnens höst-/vinterkläder. Lunch blev det med nygräddat bröd här hemma på vår gata i stan innan det var tid att hämta storebror på dagis. Det var en mycket nöjd L som glatt traskade hem med mamma och lillasyster idag. Hämtningarna på dagis går mot förmodan mycker enklare än jag väntat mig (kommer säkert få igen att jag skriver detta). Turen gick i ösregn till biblioteket där A sedan mötte upp för storhandling. Efter handling, middag och nattning av barn. Betalade jag räkningarna som kommit och hann även med att laga en detalj på mina smycken som behövde lite superlim (va lyxigt det lät va). Då kom jag att tänka på att jag inte visat er vad jag köpt till mig och mannen i "ettårsomringförlovadepresent". Den 20augusti i år kom lite i skymundan i anledning av dopet den 19 och min födelsedag den 21:a.
Iittala Design Anu Penttinen. En stor och en liten. Ideèn fick jag ursprungligen från ett besök hemma hos familjen K/C. De hade små glasskålar i badrummet till sina ringar. O i sann Maria Montazami anda behöver även vi just det. ;) Fast faktiskt... det är synd att dessa ringar som betyder mycket för oss ska ligga och skräpa de få gånger vi inte bär dem på oss. Risken för att de försvinner minskar även den drastiskt. Perfekt. Nu är klockan snart 22.00 vilket betyder sömn för mamman. Ska ut och promenera imorgon. Blev ingen PW idag och oj vilken ångest jag har. Vill ut nu!

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag tror nog att det var dig jag mötte vid stationen i morse?! Pälsväst? Jag hänger gärna med på en pw imorgon, är hemma med snorig unge och måååste ut!!
Kram

Svar: Hej Siri.... HAHA ja det var det... stressad va jag med... skulle möta upp en vän vid bussen.... jag går ut tiiiidigt imorgon.... men nästa vecka får du gärna följa med.... vilken tid på dygnet passar dig bäst...? KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-20 @ 21:52:57
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Nya headern - sååå fin!

Svar: Tack... skulle SOVA var det... hmpf... nu SKA jag sova.... KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-20 @ 22:54:26
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0