Pappas Flicka

Dagen har spenderats hemma i sjukstugan med febrig son. Ville inte ta med sjuk L till BVC. Inte heller att mannen skulle missa golfavslutningen på klubben så A fick köra ned Filippa till hennes 3 månaders kontroll med vaccinaton för att vi skulle hinna med dagen. Kaske passade det egentligen fint att pappa var med idag för kombinatonen sprutor + bebis är inte min favorit direkt. Prinsessan blev självklart ledsen för sprutorna men annars var allt fint med vår Fillippa. 5790 gram 58 cm kärlek.
 
 
Dagen till ära. Klädd i pappas favoritkläder. Pikè.
 
Vilken sång tror ni mamma sjunger?

Kommentarer
Postat av: Farmor Gun

Men hur underbart söt kan en liten prinsessa bli !!!
Det var dessa bilder jag längtade efter idag, tack.
Kram

2012-09-12 @ 18:49:54
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Jag älskar också piké! Såå fint på både flicka och pojke :)

Svar: Eller hur verkligen =)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-12 @ 19:23:08
URL: http://zaraholine.com
Postat av: ellenojag

Så jäkla söt, jag och pappan har visst samma klädsmak ;)
hoppas hon klarar sig undan feber efter sprutorna, vi har en utslagen hjälte här hemma :/

Svar: Tyvärr inte verkar det som =( Gav precis Alvedon till liten och hoppas hon ska få sova inatt. Hoppas ni får det bättre snart!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-12 @ 22:18:27
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0