ResultatVecka2

Så här ännu en vecka gått. Allt går lite lättare än föregående vecka. Stegen känns lättare. Blodsmaken i munnen mindre. Suget efter socker om kvällen enklare att stå mot. Plommon är min räddning. Perfekt istället för det söta. Dock känns det fortfarande tungt. SÅ långt kvar. Plus att jag känner mig lite för duktig och undrar hur länge jag kommer orka. Är detta jag? Kan det vara mitt nya liv. Eller bara något jag gör före stunden. O kommer jag ändå gå upp igen. Kanske bli gravid. Om några år. Ja vad har det då för nytta? Sen kommer jag i en tunika från HM som jag köpt under graviditeten men inte kommit i under sommren då den var tilltänkt. O min kärleksring passar plötsligt mitt finger. Då vet jag. Varför. För att känna DEN DÄR känslan för en stund.
 
 
Efter 2 veckor med VV och tre promenader...
 
-2kg.
 
Totalt minus 4 kg.
 
Nu hoppas jag på ytterligare 1 kg minus denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Heja heja!

Svar: Tackarrr, tackarrr...!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 17:57:22
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Har också kört vv o vart jätte nöjd! Lycka till =)

Svar: TACK för pepp. Det behövs. Hur mkt gick du ner?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-10 @ 18:57:49
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Elin

Heja! Fortsätt kämpa :)

Svar: Tack Tack Tack!!!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-11 @ 07:27:15
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0