OnePiece

Idag har vi A, Bakat en paj med räkor, ost, persilja. B, Tvättat sex maskiner och vikt dessa. C, Slått papper och skrivit adresser på mina Tradera annonser. D, Försökt få tag på vårdcentralen för förnyelse av recept, E, Skrivit samman veckans meny med 7 "nya" maträtter F, Hämtat storebror på dagis. PUH... Nu sover prinsessan medan jag och L bara är. Det är skönt efter en dag med mycket att göra. Nu längtar jag mest efter mat i magen men först promenad. Två kilo till SKA bort. Då finns inga bra ursäkter.
 
 
 
Filippan till dagen klädd i glittrig  rosa/lila "OnePiece" från Lindex.
 
Vill ni förresten att jag skriver ut Veckans Meny till er här? Tycker själv det är svårt att finna inspiration till middagen!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej vännen!
Jag som gammal "viktväktare" kan rekommender att du går på ett av deras möten (man kan ju betala en gång och sen ta med sig recept och köpa böcker hem)
Jag rekommenderar STARKT "butiksguiden" där kan du se tusentals med varor som du kan handla på ICA/Coop och där ser du exakt vilken vara som är bra och vilken som inte är bra! Köper du "Restaurang guiden" kommer du att få ångest när du ser hur många points maten är som du ätit. Jag tror en big mac o co var 25p? och en pizza 41? Jeeez!


Svar: Jag har varit på möten flera ggr under mitt liv ;) och har livsmedelsguiden och restaurangguiden och uha vad mkt points där är ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-17 @ 15:53:37
URL: http://linneaturner.blogg.se
Postat av: Linnéa

Råkade trycka på "skicka kommentar" men jag skulle iallfall bara säga att jag verkligen rekommenderar deras möten lite då och då! Man blir verkligen peppad och så får man med sig massvis med goda /nya recept hem!

Lycka till!! (Jag gick ner 18kg på 4 månader! Du grejar det du med!)

Svar: Ooo vilket pepp... ska verkligen försöka... 5 kg tre veckor... men de går ju alltid snabbt i starten ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-17 @ 15:55:00
URL: http://linneaturner.blogg.se
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Den där dressen har Oline också. Såå fin! :)

Svar: Eller hur. Super cute!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-09-17 @ 19:30:53
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0