Dop

I helgen har vi haft äran att fira Alexanders dopdag tillsammans med våra vänner och deras familjer.
 
Självklart hade vi med oss present. I form av kopp, skål och tallrik från Design Letters/Arne Jacobsen.
 
 
Istället för blommor. Macarons.
 

Storasyster fick såklart paket hon med.
 
 
Jag var på plats lite före de andra gästerna. För att hjälpa till med dekorationerna. Att jag dessutom fick agera fotograf under dagen gjorde mig lycklig. Ni vet ju hur mycket jag älskar dessa två ting.
 
 
Vi bjöds på god mat och ett efterättsbord som inte var att leka med.
 
 
Jag hade bakat chokladmuffins med blåbär och toppers med Emil motiv.
 
 
Älskar servisen.
 
 
Sötaste paret. Behöver jag säga att jag hoppas dessa två gifter sig en dag.
 
 
Stackars Filippa har varit sjuk hela helgen men orkade med en stund för tårta hon med.
 
 
Liam har själv bestämt klädsel. När blev min lilla kille så stor?
 

 
Världens finaste L.
 
 
Världens finaste Alexander.
 
Idag är jag hemma md två sjuka barn. Så mkt blev det av den inskolningen. Ingen feber idag dock så jag hoppas att vi kan fortsätta redan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Hoppas barnen kryar på sig! Vad bra bilderna blev från dopet, känns som det är massor av dop och bröllop just nu, vilket är så inspirerande (även om jag redan är gift). Älskar att titta på alla fina detaljer och glada människor.

2013-08-27 @ 09:29:16
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :) Älskar dina girlanger, dom är verkligen hur fina som helst och jag skulle så gärna ha en på Theas kalas och i hennes rum. Tar du beställning på dom? :)
Maila mig gärna :)

Med vänlig hälsning, Ida

Svar: Absolut Ida det gör jag. Maila mig till [email protected]!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-08-29 @ 21:23:05
Postat av: camilla

Så mysigt det ser ut!

2013-08-29 @ 21:34:02
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Jennie

Det var länge sen jag kikade in här! Har haft bloggtorka deluxe, både på att skriva själv och att läsa. Hoppas vara på bättringsvägen nu:)
Hoppas du mår bra. Barnen har blivit så himla stora!
Kram
J

Svar: Jag har tittat in på din blogg varje dag och hoppats på uppdatering ;) Vi är friska allihoppa peppar peppar och imorgon börjar det verkliga livet igen!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-08-31 @ 12:13:09
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0