The Corner Shop

Andra dagen av inskolningen fortsatte i samma positiva anda. Förutom en stund av dagen då Filippa hade lite ont i magen. Somnade gjorde hon bums efter maten. Imorgon är sista dagen jag är med henne och jag kan inte sluta tänka på hur det kommer gå när jag inte är där?
 
Ikväll är jag T.R.Ö.T.T. Har fortfarande ont i mitt öra. Min hörsel är så dålig att jag anstränger mig för att höra vilket gör att jag är väldigt spänd och går runt med huvudvärk. Det här med att skola in på dagis tar ju ut sin rätt det med. Tur jag fortfarande kan sova en timme mitt på dagen med prinsessan.
 
Ikväll har jag pysslat med Filippas födelsedagsalbum...
 
 

SÅ fina papper från Panduro!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till lilla ella

Åh! så underbart fint! Måste nästan genast bege mig till Panduro och "investera" . Måste nog dock vänta till imorgon förståss.:) hihi. kram!

2013-08-20 @ 21:49:33
URL: http://emmaingrid.blogg.se
Postat av: Fru Högstadius

Fick hem deras katalog här om dagen och det fanns ju SÅ mycket fint. Jag hade nog kunna beställt allt därifrån, det är ju synd att man inte är miljardär bara ;) Men något presentpapper och småpyssel hoppas jag iallafall kan få komma hem till oss snart från Panduro.

2013-08-21 @ 11:37:11
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Martina - Mamma till Ella och Leo

Men åh, vad roligt att du också flyttat ned från Sthlm 😃 Här var det kärleken som fick mig ned hihi!

2013-08-21 @ 23:25:34
URL: http://maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0