Alla Hjärtans Dag

Imorgon den 14 februari är det Alla Hjärtans Dag. En dag som jag och mannen gjort till vår eftersom vi annars inte riktigt har ngn speciell dag. Snarare ett år. Men det är en annan historia. I alla fall brukar vi göra något lite extra denna dag varje år men i år måste jag medge att jag helt glömt av denna dag och inte ordnat ngt alls vilket är väldigt olikt mig. I influensa tider är livet inte så glamoröst som småbarnsförälder så visst skulle vi verkligen behöva en dos romantik just nu. Det får dock vänta. Under tiden fortsätter jag drömma mig bort här hemma.
 
 
Vad är era planer för Alla Hjärtans Dag?

Kommentarer
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Inga speciella planer hos oss, jag ska nog ge storebror något gott som överraskning bara.

2013-02-13 @ 10:04:47
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Imorgon åker Joel & jag till Köpenhamn! MYS!

Kram och trevlig alla hjärtans dag

2013-02-13 @ 21:20:05
Postat av: maria at inredningsvism

Vilken härlig post:) och fina fynd där.

Om du vill ha lite på-landet-inspiration så kan du kolla in min nya post:)

ha en kanonhelg

LOVE Maria

2013-02-15 @ 14:29:43
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0